Èxit de convocatòria de la sessió formativa sobre l'elaboració de dossiers d'espectacles

La sessió formativa sobre com fer un dossier d'un espectacle ha tingut èxit de convocatòria i ja ha esgotat les places disponibles. Actualment hi ha llista d'espera per si hi ha alguna persona amb plaça que finalment no pot assistir. La sessió està organitzada des de l'APCC juntament amb la resta d'associacions de professionals de les arts escèniques, organitza una sessió formativa sobre com preparar aqueset material de difusió. La formació serà el dia 11 de gener a les 10h a La Caldera, i és gratuïta per als socis/es.

Us adjuntem el programa de la sessió:

Com fem un dossier i nota de premsa per difondre el nostre espectacle?
 
Necessitem presentar la nostra feina a programadors, mitjans de comunicació, col•laboradors,..., per això hem de saber elaborar un bon dossier (destinat a cada públic), i fer-lo arribar de forma adequada. Les associacions professionals d’arts escèniques -AADPC, APCC, APdC, i TTP- organitzem conjuntament una nova sessió de formació on parlarem dels diferents tipus de dossier, i aprendrem a fer una campanya de comunicació destinada als mitjans de comunicació. Serà el proper dimecres 11 de gener, de 10 a 13h a La Caldera (c/Eugeni d’Ors, 12. BCN), i està adreçada a artistes d’arts escèniques.
 
Programa


-       El dossier artístic del projecte/espectacle.
Què ha de tenir (contingut, extensió, format) i eines per a fer-lo arribar a programadors, col•laboradors,...
Exemples de dossiers artístics i revisió de dossiers de participants al curs.
-       Com fer una campanya de comunicació a premsa.
La nota de premsa, el dossier de premsa, com i quan fer-la arribar, diferents tipus de mitjans i funcionament d’aquests,…
Exemples de notes i dossiers de premsa, i revisió de dossiers de participants.
 
PONENTS
 
Xènia Guirao
Llicenciada en periodisme (UAB) i postgrau en Periodisme digital UOC- El Periódico. Ha treballat al Canal Cultura de l’Ajuntament de Barcelona i s’ha dedicat a la comunicació editorial durant tres anys (Edhasa i Grupo Planeta). Ha col•laborat en diverses publicacions on-line, i revistes com Susy Q, també en projectes com “Explica  dansa” de BdDansa, en l’elaboració de dossiers pedagògics. Des de 2008 és la responsable de comunicació de l’Associació de Professionals de Dansa de Catalunya i editora de www.dansacat.org.
 
Abigail Ballester
Llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses i Mastèr en Gestió Cultural per l'UdL. Ha treballat en el Teatre Principal de Lleida on entre d'altres desenvolupava tasques de comunicació, tant dirigides als mitjans com al públic general. Des del 2008 treballa com a gestora de la TTP, assumint també l'àrea de difusió i comunicació ant a través de la web com de les xarxes socials.
 
IMPORTANT
Per tal de poder treballar a nivell pràctic la sessió, us demanem ens envieu els vostres dossiers artístics i/o notes o dossiers de premsa que hagueu fet a: pindolaesceniques@gmail.com. Els materials que ens envieu poden utilitzar-se durant la sessió.
 
DATA I LLOC
Dimecres 11 de gener de 2017 de 10 a 13 h.
La Caldera (Carrer d'Eugeni d'Ors, 12, 08028 Barcelona)

 

 

S'han esgotat les places disponibles

Compartiu aquesta notícia