Fem Circ! Fem Cultura!

PARC DEL FÒRUM DE BARCELONA
Moll de la Vela, 2 08930 Sant Adrià del Besós
Telf. (+34) 93 356 09 31 •info@apcc.cat

ombra
Ets a: Portada > Notícies del circ > Circ internacional al Teatre Lliure la propera temporada

Notícies del circ

<< Altres notícies Sector

Circ internacional al Teatre Lliure la propera temporada

Els pallassos de Rümia tornen a la sala de Gràcia per Nadal

El Teatre Lliure acaba d'anunciar públicament la programació de cara a la temporada del 2917-18, en la que apareixen espectacles de les disciplines de circ de la mà de companyies internacionals que actuaran a la sala de Montjuïc. A més, els pallassos de Rümia tornen per Nadal.

Per ordre de calendari, la primera proposta, Extremités de la companyia francesa Cirque Inextremiste es prodrà gaudir els dies 12 i 14 de gener del 2018. És un espectacle que vol transgredir la por a través de l'humor protagonitzat per un acròbata en cadira de rodes.

Del 19 al 21 de gener està programat l'espectale Daral Shaga de la Compagnie Feria Musica, que és una proposta d'orquesta contemporània, circ, teatre i cinema que narra fragments de vida entre Melilla, Tijuana i Lampedusa sobre la possibilitat de passar les fronteres sense haver de deixar res a l'altra banda.

Per últim, d'es d'Austràlia, la Companyia Circa estrà programada el 25 i el 26 de maig amb l'espectacle Opus. Una composició que pretén endinsar-nos en l'univers musical de Xostakóvitx a través d'un viatge a les profunditats de l'ànima amb l'actuació de catorze acròbates i del Quartet Debussy.

Cal destactar que, en les dates de Nadal a la Sala del Teatre Lliure de Gràcia, torna per segona vegada consecutiva l'actuació dels pallassos Joan Arqué, Roger Julià, Jordi Martínez, Mauro Paganini i Pep Pascual de la Companyia Rhum i cia. amb el seu exit Rümia.