language
PARC DEL FÒRUM DE BARCELONA
Moll de la Vela, 2 08930 Sant Adrià del Besós
Telf. (+34) 93 356 09 31 •info@apcc.cat
La producció s’estrenarà a Barcelona el mes d’octubre
La nova producció de l’empresa canadenca Cirque du Soleil girarà entorn del futbolista del FC Barcelona Leo Messi i rebrà com a títol Messi10. L’espectacle s’estrenarà a Barcelona el 10 d’octubre al Parc del Fòrum abans de començar la seva gira internacional.
L’espectacle comptarà amb un equip de 46 artistes i està previst que es representi en una carpa rectangular de 12 metres d’alçada amb capacitat per a 3.000 espectadors. La forma rectangular vol imitar un estadi de fútbol, espai on actuaran els acròbates.
Segons s’ha informat la producció s’està duent a terme a Canadà i els assajos es faran a l’espai de Cirque de Soleil a L’Hospitalet, per després desplaçar-se per a les representacions a la carpa rectangular que s’instal•larà al Parc del Fòrum.