Èxit de la campanya viral de Pallassos Sense Fronteres #Sonrisavirus

Pallassos sense Fronteres ha aconseguit que la seva campanya #sonrisavirus #somriurevirus sigui un èxit a les xarxes socials. La campanya consisteix en demanar a personatges famosos i a tothom en general que dibuixi un somriure a la seva mascareta i en difongui una imatge a les xarxes. L'objectiu d'aquesta idea original del publicista Jorge Martínez és convetir-se en una pandèmia d'esperança en aquesta situació de crisi sanitària.

Amb el nom de #sonrisavirus (#somriurevirus) des de Pallassos sense Fronteres ha llançat  aquesta petició a través de les xarxes socials i ha demanat a persones conegudes que s'hi sumin com el cantant Alejandro Sanz; la presentadora Paz Padilla; l'actor i clown voluntari de PSF, Pepe Viyuela; l'actiur, Maribel Verdú o els cuiners Quique Dacosta, Ángel León, Mario Sandoval i Maca de Castro, són alguns de ells. A més, moltes altres persones anònimes s'hi han sumat.

Es proposa dibuixar un somriure a les mascaretes per a propagar una pandèmia d'esperança

Compartiu aquesta notícia