L'APCC s'adhereix a la campanya de comunicació "Si la cultura et toca, ara et toca a tu"

L'APCC s'ha adherit a la Campanya de comunicació "Si la cultura et toca, ara et toca a tu" que s'obrirà a mitjans d'octubre a la participació d'artistes, companyies, entitats i equipament culturals.

La iniciativa neix per donar suport al sector cultural en un dels moments més complicats de la seva història, amb l'objectiu de potenciar el consum, la difusió i el mecenatge cultural. Es dirigeix a un públic general i, més concretament, amant i consumidor de cultura.

És una campanya transversal que engloba totes les arts escèniques, creadors i artistes independents, companyies, entitats culturals, museus, llibreries, teatres, etc. Per una banda ofereix al públic l'oportunitat de conèixer i donar suport a projectes artístics i, per l'altra, facilita difusió i captació de recursos al sector.
La campanya l'ha engegat un grup de 43 fundraisers culturals que, de manera individual i desinteressada, han decidit contribuir al futur positiu del sector.

Les entitats, artistes o projectes culturals poden adherir-s'hi a través d'aquest enllaç. No té cap cost ni implicació jurídica. Pensem que aquesta iniciativa pot ser d'interès per les persones associades a l'APCC, especialment si teniu projectes en marxa o en voleu engegar un però us manquen recursos econòmics. Us animem a llegir el dossier adjunt, on trobareu més informació sobre la campanya i sobre el procediment per adherir-s'hi.

Per altra banda, un cop s'obri la campanya i es publiquin els projectes, qualsevol persona que ho vulgui podrà accedir a la proposta (o més d'una) i escollir quina acció volen dur a terme: comprar (entrades, productes...) o realitzar una donació.

El dijous 8 d'octubre es durà a terme una trobada online per explicar la i resoldre dubtes. Serà de 18 a 19h i cal inscriure's AQUI.

Es tracta d'una campanya de suport a la cultura post-confinament

Compartiu aquesta notícia