Fem Circ! Fem Cultura!

PARC DEL FÒRUM DE BARCELONA
Moll de la Vela, 2 08930 Sant Adrià del Besós
Telf. (+34) 93 356 09 31 •info@apcc.cat

ombra
Ets a: Portada > Notícies del circ > L'APCC engega la tercera edició del Cicle de Formació de Formadors

Notícies del circ

<< Altres notícies APCC - 21/10/2013

L'APCC engega la tercera edició del Cicle de Formació de Formadors

Quatre monogràfics donaran eines per millorar les competències dels formadors de circ i dels professionals de l’educació i el lleure.

L’Associació de Professionals de Circ de Catalunya (APCC) organitza, de forma pionera a l’estat espanyol i des de 2010, cursos de formació de formadors de circ amb l’objectiu d’oferir eines que permetin millorar les competències dels formadors de circ i dels professionals de l’educació i el lleure.

Aquest any hem apostat per la varietat de propostes per tal d’oferir eines a professionals de diferents perfils. Comencem el cicle amb un curs sobre protocols bàsics de primers auxilis en circ que anirà a càrrec de James Wellington, cap de fisioteràpia en les cerimònies d’inauguració i clausura dels Jocs Olímpics de Londres i Juncal Roman, fisioterapeuta especialitzada en arts escèniques (23-24 novembre). El cicle ofereix també dos cursos de didàctica, un d’equlibris acrobàtics a terra (14 i 15 desembre) i un altre d’aeris (11 i 12 de gener), que donaran eines i recursos pedagògics per impartir una formació segura i eficient a nivell inicial. Els cursos aniran a càrrec de formadores amb àmplia experiencia: Alison Fraser i Sònia Ganza (equilibris acrobàtics a terra) i Antonia Ruiz, Beatriz Contreras i Pili Serrat (aeris). Per últim, l’acròbata i ballarí Iesu Escalante, format al Centre National des arts du Cirque (CNAC), ens proposa explorar el moviment com a llenguatge acrobàtic (7 i 8 de desembre).

El programa ha estat elaborat per la Comissió de Formació de l’APCC.

Els cursos monogràfics es faran en cap de setmana a La Central del Circ i l'APCC atorgarà certificats d'assistència als participants.

Cada monogràfic té un preu de 60 euros, 50 euros si sou socis de l'APCC, l'AGT o alumne d'algunes de les escoles de l'ACET. El monogràfic de Didàctica dels equilibris acrobàtics té un preu de 45 euros, 40 per a socis de l'APCC.

I si sou Formadors de Circ Social, i us interessa aprofundir en aquest camp, us pot interessar la Formació de Circ Social de l’Ateneu Popular 9Barris.

Tomasso Negri va impartir  el curs

Tomasso Negri va impartir el curs "El joc del circ" a l'edició de 2012 del cicle