Fem Circ! Fem Cultura!

PARC DEL FÒRUM DE BARCELONA
Moll de la Vela, 2 08930 Sant Adrià del Besós
Telf. (+34) 93 356 09 31 •info@apcc.cat

ombra
Ets a: Portada > Notícies del circ > L’APCC organitza dues sessions formatives sobre comunicació bàsica per a artistes

Notícies del circ

<< Altres notícies APCC - 06%05/2014

L’APCC organitza dues sessions formatives sobre comunicació bàsica per a artistes

El 20 de maig la sessió se centrarà en materials informatius, premsa i estratègies de comunicació, i el 27 de maig, en Internet: pàgines web, mailings i xarxes socials

Necessites millorar la comunicació del teu projecte i no saps per on començar?, vols fer més atractiu el teu dossier artístic?, vols aprendre a fer una nota de premsa efectiva?, et perds entre tanta xarxa socials i vols saber com et poden ajudar realment en el teu projecte? No et perdis aquest curs bàsic de comunicació! Comunicació bàsica per a artistes d’arts escèniques
 

Data i hora
Dimarts 20 i 27 de maig – de 10h a 14h
 

Lloc
Fabra i Coats – Carrer de Sant Adrià, 20 (Barcelona)
M L1 Sant Andreu, Renfe Sant Andreu Comtal
Veure Mapa

Curs adreçat a

Artistes d’arts escèniques que siguin socis i sòcies de l’ AADPC, l’APCC, l’APdC, TTP, o que formin part del Viver d’artistes de la Fabra i Coats, que vulguin adquirir eines bàsiques per a comunicar els seus projectes de forma efectiva.
 

Descripció

L’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya (APCC), l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya (APDC) i l’Associació de Professionals de Teatre per a Tots els Públics (TTP), amb la col•laboració de la Fabra i Coats, organitzem un curs bàsic de comunicació dividit en dues sessions:


• “L’ABC de la Comunicació” (20 de maig, de 10 a 14h)
Què i com em comunico, a qui dirigeixo la meva comunicació, estratègies de comunicació, com arribar a la premsa (diaris, Tvs, ràdios, webs i blogs, publicacions especialitzades), els diferents materials informatius (el dossier artístic, el dossier de premsa, la nota de premsa, els flyers i cartells, la web i l’email,…).
 

• “Comunica’t a través d’Internet” (27 de maig, de 10 a 14h)
Com ha de ser la pàgina web (quina informació hi ha d’haver, com aconseguir visites,…), introducció al món de les plataformes 2.0: WordPress, mailing (Mailchimp), xarxes socials: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube i Vimeo, Instagram, Foursquare, Flicker.


Les dues sessions incorporaran activitats pràctiques que es realitzaran per grups i seran comentades i revisades durant la sessió. També es realitzarà la revisió d’alguns materials comunicatius d’alguns participants (dossier, web,…).
 

Hi intervindran

“L’ABC de la Comunicació” Xènia Guirao: Llicenciada en periodisme (UAB) i postgrau en Periodisme digital UOC- El Periódico. Ha treballat al Canal Cultura de l’Ajuntament de Barcelona i s’ha dedicat a la comunicació editorial durant tres anys (Edhasa i Grupo Planeta). Ha col•laborat en diverses publicacions on-line, i revistes com Susy Q, també en projectes com “Explica dansa” de BdDansa, en l’elaboració de dossiers pedagògics. Des de 2008 és la responsable de comunicació de l’Associació de Professionals de Dansa de Catalunya i editora de www.dansacat.org.
Amb la col•laboració de:
Clara Marquina (comunicació AADPC), Abigail Ballester (gerent TTP) i Eva Romero (Comunicació APCC)
 

“Comunica’t a través d’Internet”: Abigail Ballester: Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i Mastèr en Gestió Cultural per l’UdL. Ha treballat en el Teatre Principal de Lleida on entre d’altres desenvolupava tasques de comunicació, tant dirigides als mitjans com al públic general. Des del 2008 treballa com a gerent de la TTP, assumint també l’àrea de difusió i comunicació tant a través de la web com de les xarxes socials (Facebook, Twitter, LinkedIn i YouTube).
Amb la col•laboració de:
Xènia Guirao (comunicació AAPCC), Clara Marquina (comunicació AADPC), Eva Romero (Comunicació APCC)

Inscripció
Places limitades. Cal INSCRIURE’S abans del 15 de maig.
Et pots inscriure a una de les sessions o a les dues.
Si t’inscrius al curs i finalment no pots venir, si us plau, avisa a la teva associació de la teva baixa, i així podrem donar la teva plaça a un altre assistent.