L’APCC renova el seu servei d’assessorament bàsic

A principis d’abril, l’APCC va obrir una convocatòria per renovar el seu servei d'assessorament bàsic. A la convocatòria s’hi van presentar 8 gestors professionals del sector del circ i de les arts escèniques.
Un cop resolta la convocatòria, els socis rebran l’ assessorament bàsic i gratuït sobre dubtes puntuals en redacció de projectes, elaboració de pressupostos, presentació a subvencions, festivals i estratègies de producció i difusió de les quatre gestores escollides:


* Laia Alzueta, màster en Administració i Direcció d’Empreses, i gerent de l’APCC 2007-2011. Atenció a Barcelona i també a la provincia de Girona
* Jordina Blanch (Circulant, circ en moviment), postgraduada en Direcció i gestió d’empreses i plataformes culturals, amb experiència en el servei d’assessorament de l’APCC. Atenció a Barcelona i el Maresme
* Teresa Iglesias (La Centraleta, connexions culturals), postgradudada en Gestió i Polítiques culturals, amb experiència en el servei d’assessorament l’APCC. Atenció a Barcelona.
Puntualment, Sònia Martínez (Alter Circus), formada en Gestió d’activitats artístiques i de la cultura, donarà servei d’assessorament als socis de la província de Tarragona.

Amb aquesta resolució s’ha volgut ampliar el servei per tot el territori (tot i que manca un/a assessor/a per la provincia de Lleida) i s’ha establert que un mateix gestor no podrá oferir aquest servei mitjançant l’APCC més de 2 anys seguits.

Els socis de l’APCC poden gaudir de dos serveis d’assessoraments l’any, incloent el bàsic i també el jurídic, fiscal i laboral. En tots dos casos cal fer la sol•licitud a l’oficina de l’APCC.
 

Jordina Blanch fent un servei d'assessorament de l'any passat

Les gestores Jordina Blanch, Laia Alzueta, Sònia Martínez i Teresa Iglesias oferiran el servei

Compartiu aquesta notícia