Fractal
Companyia: Terna
Fractal descriu la fragilitat d'un moment. No hi ha secrets; tot el que es veu a escena és el que hi ha i el que és necessari. A través de la combinació de:
- La Música: experimentació musical, percussió, guitarra, veu i loop.
- El Circ: contorsió, mà a mà, teatre participatiu, equilibris sobre objectes i cèrcol aèri.
- l'Objecte geomètric: és l'estructura de bambú que és transforma i amb la que de manera holística s'investiga durant tot el procés creatiu, on les parts formes el tot i viceversa, per cercar noves formes i en definitiva a partir de la qual sorgeix un nou llenguatge escènic.
Un fractal és un objecte geomètric que es repeteix a diferents escales creant així una forma total més complexa. Si apliquem aquest criteri al temps, obtenim fragments semblants que van apareixent consecutivament, que es repeteixen i es complementen. Fractal és un espectacle que estira un instant i el converteix en un muntatge escènic, l’instant és plenament conscient de si mateix, i per aquest motiu tot el que passa està lligat al que ha passat i al que passarà, perquè forma part d’una mateixa cosa. A partir d’aquesta idea i partint del moment de força com a símbol d’allò que és fràgil, es treballa principalment sobre aquest concepte; La fragilitat d’un instant. La fragilitat apareix quan ens mostrem, per aquest motiu no hi ha secrets i tot el que es veu a escena és el que hi ha i el que és necessari. És per això també que l’objecte escenogràfic principal, que és alhora un suport indispensable per la tècnica de circ, és la mínima expressió d’ell mateix.
- Director:
- Colaboració Leandre Clown
- Núm. d'intèrprets:
- 3
- Director:
- Colaboració Leandre Clown
- Núm. d'intèrprets:
- 3
- Intèrprets:
- Tomàs Cardús Anna Torné Victor Morató
- Durada:
- 45 min- 1h15 min
- Any estrena:
- 2017
- Disciplines:
- Acrobàcia a terra, Acrobàcia aèria, Altres equilibris, Cèrcol aeri, Contorsionisme, Equilibrisme, Mans a mans, Teatre
- Tipus de públic:
- Tots els públics
- Música en directe:
- Sí