CIPAC ofereix càpsules de formació pel professorat certificades pel Departament d'Educació

Des del projecte CIPAC- Encirca't presenten unes càpsules formatives amb certificació del Departament d’Educació, dirigides al professorat amb l'objectiu de conèixer el potencial educatiu de les disciplines bàsiques del circ i oferir unes activitats basades en una pedagogia de circ activa, potenciadora de l'aprenentatge centrat en l'alumnat i en el seu creixement personal basat en l'autosuperació, la confiança, l'autoestima, el coneixement del propi cos i l'autonomia en la pràctica.

Els recursos i les activitats de circ que es presenten ajuden també a treballar valors socioculturals com la solidaritat, la convivència, el respecte i el treball en equip.

Els temes que proposen per a aquest curs lectiu són:

  • Acrobàcies de terra

  • Jocs de circ i expressió corporal

  • Malabars i creativitat

  • Equilibris sobre objectes

  • Arquitectura corporal i acrosport

  • Jugar a ser Clown

Es faran dos torns de cursos intensius:

  • I TORN: l'1, 2, 3, 4 i 5 de juliol (17 a 21h)

  • II TORN: l'1 (17 a 21h), 15, 16, 17 i 18 de juliol (9:30 a 12:30h)

Les càpsules formatives tenen una durada de 3 hores cadascuna amb un preu fix i un mínim de 8 alumnes. Si esteu interessats en contractar alguna d'elles, escriviu al correu: cipac@encircat.org per demanar més informació. 

Des de l'Associació Cultural Esplai de Circ i el seu projecte CIPAC (Centre d'Investigació Pedagògica de les Arts del Circ) estan treballant la vinculació del Circ i l'Educació obrint aquesta formació destinada a docents per conèixer el potencial educatiu del Circ i coordinant la mesura PIC (Pla d'Impuls del CIrc)  per conèixer la presència del circ a les activitats escolars i proposar mesures per impulsar la seva presència en l'àmbit educatiu.

Les càpsules formatives seran de l'1 al 18 de juliol a Llinars del Vallès

Compartiu aquesta notícia