Cornellà celebra enguany els 40 anys del Festival Internacional de Pallassos amb una edició especial

Del 19 al 27 d'octubre torna el Festival Internacional de Pallassos de Cornellà - Memorial Charlie Rivel, que celebra 40 anys i la seva 20a edició.

La direcció artística d'aquesta edició del festival va a càrrec d'Alapista! amb Jordi Juanet (Boni) i Silvia Compte Bustos, amb una gran trajectòria al món del circ i la gestió de festivals.

Enguany el certamen celebra els seus primers 40 anys de vida i la seva 20a edició. La primera edició es va celebrar l'any 1984, ideada per Laureà Palmer que, juntament amb Carles Navales i Ignasi Riera, van aconseguir tirar endavant el projecte amb un cartell espectacular amb artistes de la talla de Dimitri, Jango Edwards, Johnny Melville, Tortell Poltrona, germans Colombaioni i Marcel Gros, entre molts d'altres.

El festival està organitzat per l'Ajuntament de Cornellà que fa una aposta clara per la cultura i en concret del món del pallasso, que ja s'ha convertit en un tret característic de la ciutat.

Aquesta edició es podran veure un total de 70 espectacles, a 20 espais diferents de Cornellà, realitzats per més de 85 artistes i 47 companyies d'arreu del món. Gaudirem de 14 propostes internacionals vingudes principalment de França, Canadà, Estats Units, Alemanya, Itàlia, Argentina, Escòcia i Austràlia, 22 propostes de Catalunya i 11 de la resta de l'estat espanyol, de les quals 22 seran de pallasses.

Ja han sortit a la venda les entrades dels espectacles que s'anuncien en l’avançament de programació:  "70 años" de Leo Bassi, "Què bèstia!" de Tortell Poltrona i les “Gales Alapista!” que tindran lloc a la gran carpa, epicentre del festival, els dies 23, 24, 25, 26 i 27 d'octubre.

Del 19 al 27 d’octubre es podran veure 70 espectacles als carrers, parcs, teatres, escoles bressol, residències, la carpa i altres espais públics de la ciutat

Compartiu aquesta notícia