El Teatre Lliure de Gràcia acull una exposició sobre Pallassos Sense Fronteres
"Pallassos Sense Fronteres, 30 anys Una eina de construcció massiva" és una exposició que acull el Teatre Lliure de Gràcia per rendir homenatge a aquesta llarga aventura de portar una mica de felicitat on el dolor i la tristesa hi són molt presents.
L'exposició té dos espais: "la tristesa", amb una reinterpretació efímera de la instal·lació Pluja de sang de Frederic Amat, amb una màscara expressament dissenyada pel mateix artista i que tots els assistents poden emportar-se; i "l'alegria", amb una exposició fotogràfica amb imatges de gran format de l'arxiu de l'organització al bar del teatre que es complementa amb una tenda d'ACNUR i una màquina expenedora de nassos de pallassos a canvi d'una petita donació.
Aquesta exposició té la doble voluntat de mostrar la feina extraordinària feta pels diversos equips expedicionaris i la situació injusta en què s'obliga encara a sobreviure milions d'infants.
A més de celebrar el trentè aniversari de Pallassos Sense Fronteres, l'exposició també deixa constància de l'estreta relació entre el Teatre Lliure i l'ONG. El Lliure acull des de fa anys la seva oficina a la seu de Montjuïc i inclou en la seva programació l'activitat Pallassos a la plaça: dos espectacles que se celebren a la tardor i a la primavera respectivament, a la plaça Margarida Xirgu.
L'exposició estarà oferta fins al 31 de juliol de 2025 i l’entrada és gratuïta.
"Pallassos Sense Fronteres, 30 anys Una eina de construcció massiva" es podrà veure fins al 31 de juliol