Formació: "Com preparar-se per a una fira" amb Alba Espinasa

Com ens podem preparar l’assistència i participació a una fira d’arts escèniques? Com entrem en contacte amb responsables de programació, són útils els correus electrònics previs? Com presentem el nostre espectacle en poc temps, què hem de destacar? És necessari acreditar-se a les fires com a professional? Abans de Fira Trapezi resoldrem aquests i altres dubtes sobre com afrontar la difusió d’espectacles en fires amb una sessió formativa amb la distribuïdora Alba Espinasa el pròxim 5 de maig de 10h a 12h en una sessió en línia gratuïta per a persones sòcies de l’APCC.

Cal tenir en compte que les fires no són només un aparador per a promocionar el teu treball, sinó també una plataforma per a establir relacions professionals amb el sector que poden portar les teves produccions a nous públics i escenaris.

Currículum d'Alba Espinasa

Després de 12 anys de gestió de la companyia Els Joglars, ha muntat la seva pròpia distribuïdora d'arts escèniques i s'encarrega de companyies com Divinas, Clownic i Cia Pepa Plana entre d'altres. Ha participat en diferents produccions i organitzat gires nacionals i internacionals. Ha participat en diferents fires com FiraTàrrega, Fira Mediterrània, Mercat de Música Viva, Mercartes, Bis Nantes (França), CINARS (Canadà), MADFeria, SPAF (Xina),... Gràcies a aquestes experiències ha creat Agombola Serveis Culturals per col·laborar amb diverses companyies i ajudar-les a portar les seves produccions allà on vulguin arribar. Forma part de l'Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya (APGCC) i de l'Associació de Companyies de Teatre Professional de Catalunya (CIATRE) i del Col·lectiu de Distribuïdores d'Arts Escèniques de Catalunya (CDAEC). Actualment coordina la Fira Terres (Fira de teatre de sala per a adults).

Informació pràctica

Data: 5 de maig de 2025

Horari: de 10h a 12h

Format: en línia

Formadora: Alba Espinasa


 

Llotja de FiraTàrrega

Dilluns 5 de maig de10h a 12h en línia

Compartiu aquesta notícia