Joan Ramon Graell, nou director i coordinador artístic de La Central del Circ
Ja s'ha resolt la convocatòria oberta el passat mes de maig per cobrir la plaça de direcció i coordinació artística de La Central del Circ per al període 2025-2027. El termini de presentació de candidatures va finalitzar el 29 de juny de 2025.
La comissió de valoració, reunida el 22 de juliol de 2025, ha seleccionat Joan Ramon Graell com a nova direcció i coordinació artística per aquest període, amb possibilitat de pròrroga de dos anys. La decisió es fonamenta en la seva àmplia trajectòria i coneixement profund del sector del circ a Catalunya.
La comissió ha estat formada per:
-
Anna Bosch, gerenta de La Central del Circ
-
Sílvia Capell, usuària de La Central del Circ
-
Adrià Montaña, membre del Consell Artístic de La Central del Circ
-
Gina Segura, membre de la Junta de l'APCC
-
Cristina Tascón, gerenta de l'APCC
La nova direcció i coordinació artística s'incorporarà a l'equip de La Central del Circ l'1 de setembre de 2025.
Joan Ramon Graell, format com a portor aeri, ha participat en espectacles com Rodó i Homeland i en companyies de renom com Circ Cric, Circ Pistolet i Akoreacro. Posteriorment, s'ha desenvolupat com a director escènic en creacions col·lectives com Violeta, Invisibles i Estat d'Emergència. A més, ha estat president de l'APCC durant cinc anys i ha participat en nombrosos projectes de circ social.
Resolució de la convocatòria per a la plaça de direcció i coordinació artística de La Central del Circ 2025–2027