Nova guia pedagògica sobre drets d'autoria

Des de l'APCC hem publicat una nova guia pedagògica centrada en els drets d'autoria, amb l'objectiu d'oferir eines pràctiques i accessibles a les professionals del sector del circ. El document ha estat elaborat per l'advocada Andrea Leunda i vol donar resposta als dubtes més habituals sobre la propietat intel·lectual en un àmbit on les creacions sovint són col·lectives i interdisciplinàries.

La guia aborda qüestions clau com per exemple què es considera una obra protegible, quins drets tenen les autores i les intèrprets, o com funcionen els drets morals i patrimonials. També posa el focus en aspectes essencials per a la pràctica professional com els contractes, la cessió de drets, els drets d'imatge o la gestió dels drets en l'exhibició i difusió d'espectacles.

A més, inclou exemples concrets aplicats al sector del circ, recomanacions pràctiques i models de contracte per facilitar la gestió del dia a dia de les companyies i artistes.

Si després de llegir la guia continueu amb dubtes sobre aquest tema, podeu demanar assessorament amb l'Andrea a través d'AQUEST FORMULARI. Recordeu que les guies i els assessorament són serveis exclusius per als nostres socis i sòcies.

Altres Guies pedagògiques al vostre abast

Al nostre web disposeu d'altres documents per assessorar-vos sobre altres temes com: Internacionalització, Distribució,

Seguretat i llicències en activitats de circ, Pressupost d'un espectacle etc.

Podeu consultar totes les guies AQUI.

Inclou exemples concrets aplicats al sector del circ, recomanacions pràctiques i models de contracte per facilitar la gestió del dia a dia de les companyies i artistes

Compartiu aquesta notícia