L'APCC organitza a la tardor el darrer Programa de Capacitació de Distribuïdores

L’última edició del Programa de Capacitació de Distribuïdores, que es celebrarà a la tardor, proposa tres mòduls formatius per a iniciar-se, reciclar-se o ampliar coneixements en matèria de distribució internacional, amb bona part dels continguts especialment enfocats en el circ. A més, la formació tancarà amb una sessió de valoració i reflexió oberta a totes les persones que hagin participat en alguna de les tres edicions del Programa de Capacitació de Distribuïdores així com les persones beneficiàries de les formacions i mentories de la mesura Residències i coproduccions. 

Amb aquest cicle, l'Associació de Professionals de Circ de Catalunya (APCC) vol proporcionar eines i coneixements a professionals de la distribució internacional. El Programa de Formació de Distribuïdores és una de les 14 mesures del segon Pla d'Impuls del Circ, dissenyada i desenvolupada en estreta relació amb CirC ' Catalan Circus International Rings, la mesura d'internacionalització del mateix pla.

AQUI podeu consultar un resum del programa.

A qui s'adreça el Programa de Capacitació de Distribuïdores?

Està pensat per a qualsevol persona interessada en la distribució de circ en l'àmbit internacional: estudiants o professionals de la gestió cultural, artistes en procés de reconversió professional cap a la distribució o que realitzin aquesta tasca dins la seva companyia o projecte.

Informació pràctica

Obertura inscripcions: 8 de setembre

Format: presencial

1. Producció de gira d'arts escèniques: de la planificació a l'exhibició. Aspectes organitzatius, contractuals, tècnics i humans.

7 d'octubre – Arts Santa Mònica (Barcelona) 10h-14h

2. Dissenyar una estratègia d'internacionalització (Mòdul en anglès)

14 d'octubre -La Central del Circ (Barcelona) 10h-14h

3. La comunicació en la distribució d'espectacles

28 d'octubre – L'Estruch, Fàbrica de Creació de les Arts en Viu (Sabadell) 10h-14h

Programes de capacitació i acompanyament del Pla d'impuls del circ: aprenentatges i reptes

4 de novembre Roca Umbert, Fàbrica de les Arts (Granollers) 10h-14h

I a més a més...

Taller d'internacionalització: Focus Gran Bretanya

Organitzat per l'APCC el marc de CirC - Catalan Circus International Rings, mesura d'internacionalització del Pla d'impuls del circ 2023-2026

13 d'octubre -Ateneu Popular 9 Barris 10h-14h

El segon Pla d'impuls del circ de Catalunya 2023-2026 és una iniciativa del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l'Associació de Professionals del Circ de Catalunya (APCC), que compta amb la col·laboració de l'Institut Ramon Llull (IRL), l'Ateneu Popular 9 Barris, el Centre de les Arts del Circ Rogelio Rivel, Encirca't, Eduxarxa, l'Associació de Formació de Circ de Catalunya (AFOCC), Fira Trapezi - Ajuntament de Reus, La Central del Circ, el Mercat de les Flors i la complicitat de diversos municipis, entitats i equipaments escènics de Catalunya.

Foto: Clara Pedrol

Tres mòduls formatius per iniciar-se, reciclar-se o ampliar coneixements sobre distribució internacional

Compartiu aquesta notícia