Marc Bosch Mola
Des de petit troba un refugi en la música i el teatre, un espai lliure de joc on els prejudicis queden fora. Sense negar la seva naturalesa polifacètica estudia Biologia i Neurociència, i l'any 2022 finalitza els estudis de circ al Centre de les Arts del Circ Rogelio Rivel, amb l'especialitat de trapezi fix i acrobàcia sobre objectes.
Ha format part de projectes com Gender (Tere Celis), el 58è Combinat de Circ de l’Ateneu de Nou Barris (cia Zero en conducta), Happy! (Cronopis), Projecte K (Cia. Sputniks) i Le Course des Choses (Zirkus Chnopf, Suïssa). També ha col·laborat en produccions escèniques com l’òpera Un ballo in maschera al Gran Teatre del Liceu
La seva proposta artística es basa en un llenguatge físic i interdisciplinari, on el circ, el teatre i la música dialoguen des d’una mirada íntima, genuïna i poètica.
- Compañías:
- Sputniks Cia.
- Ámbito:
- Artistes de circ, Formadors/es en circ
- Disciplinas:
- Bàscula, Llit elàstic, Música, Teatre, Trapezi fix
- Provincia:
- Barcelona