(In)finit, l'espectacle de Circ de Nadal de Cronopis
L'espai de circ de Mataró Cronopis estrena demà el seu espectacle de Circ de Nadal, titulat (In)finit, dirigit i amb la dramatúrgia de Danilo Facelli. Amb els artistes Claudio Guerrero, Andrea Martínez, Guim Fabré, Mario Militano i Marta Punsola, narra la història d'una persona adulta atrapada pel seu treball, que necessita retrobar el desig de tornar a jugar.
L'espectacle barreja circ, música i teatre, per convidar-nos a entrar en el món dels somnis i els records d'uns personatges peculiars, que amb les seves inquietuds posen en equilibri i desequilibri situacions i realitats infinites.
A (In)finit es poden veure diferents arts i tècniques de circ, com els equilibris, les acrobàcies, els malabars, els números aèris, la música en directe i la dansa.
L'estrena d'(In)finit serà el divendres 23 de desembre a les 21h i es faran 3 funcions més:
Dissabte 24 de desembre a les 12h
Divendres 30 de desembre a les 21h
Dissabte 31 de desembre a les 12h.
És un espectacle per a tots els públics.
Cronopis és un espai d'entrenament, formació i creació de circ, que forma part del projecte "Can Fugarolas, taller de reparacions socials" del carrer Toló número 8 de Mataró.

Dirigit per Danilo Facelli, es podrà veure el 23, 24, 30 i 31 de desembre a Mataró