Píndola formativa sobre qüestions pràctiques de finançament i producció de gires

Les associacions de professionals APCC, TTP, AADPC i APdC organitzen una formació sobre internacionalització, dividida en dues sessions independents una de l’altra, per a tots aquells professionals que estiguin interessats en sortir fora. La segona, el pròxim 18 de gener, girarà entorn a consells pràctics a l’hora d’encarar una gira (finançament, logística, producció de gires, etc). Aquí trobeu el formulari per inscriure-us.

Aquesta sessió comptarà amb la participació de l'Institut Ramon Llull, Catalan Arts i Servei de Desenvolupament Empresarial de l’ICEC i professionals amb llarga experiència en l’organització i producció de gires. Les administracions oferiran informació sobre els seus ajuts i subvencions a la internacionalització d’espectacles i les companyies oferiran consells i explicaran la seva forma de treballar a l’hora de portar les seves creacions a l’estranger. L’organització de la sessió compta amb la col·laboració de la Fundació SGAE.

La primera sessió es va dur a terme el mes de novembre en col•laboració amb l’SDE, on el consultor Toni González va tractar qüestions generals prèvies a la decisió d’internacionalitzar-se (comunicació correcta, recursos humans suficients, etc).
 

L’organització de la sessió compta amb la col•laboració de la Fundació SGAE.
 

Programa de la sessió
Moderador: Alfred Fort, gerent de l’APCC
 
10h - Ajuts per internacionalitzar projectes d’arts escèniques
10h – Fernando Cerón - INAEM
10h15 - Teresa Carranza – Institut Ramon Llull
10h30 – Nèlida Falcó – Àrea Arts Escèniques ICEC
10h40 – Ester Campabadal  i Natàlia Brunet– Catalan Arts (Àrea de Mercats de l’ICEC)
10h55 – Sergi Orobitg – Servei de Desenvolupament Empresarial de l’ICEC
11h05  –Preguntes dels i les assistents
 11h30 – Pausa
12h00– Producció de gires a l’estranger
                Tractarem entre d’altres aquests temes:
-organització de gires,
-producció abans, durant i després d’una gira
                -documentació i contractes (vises, assegurances, etc)
                -transport (material, artistes)
                -allotjament i menjars
                -altres aspectes
A càrrec de
-Marta Guzman de la Cia. Brodas Bros
-Marisol Rico de la Cia. La Tal
-Daphne Malherbe de la Cia. Mumusic Circus
 13h30 – Preguntes dels i les assistents
 
INFORMACIÓ PRÀCTICA
Data: 18 de gener
Horari: de 10h a 14h
Lloc: Seu de la SGAE. Passeig Colom núm. 6. Barcelona

Divendres 18 de gener, sessió gratuïta per a socis/es

Compartiu aquesta notícia