Últimes informacions des de l'oficina de l'APCC (08/10/20)
Des de l'APCC us hem informat des de l'inici de la crisi del COVID-19 sobre les diferents mesures que des de les administracions estan prenent per afrontar-la, així com les accions que estem duent a terme com associació i també amb la resta d'associacions d'arts escèniques i de la cultura a nivell català i de l'Estat.
Recordeu que l'equip de l'oficina de l'APCC us atèn presencialment de dilluns a divendres de 10h a 15h a l'oficina de La Central del Circ. Podeu demanar assessorament si teniu dubtes sobre aspectes laborals o fiscals amb l'advocada Andrea Leunda i també sobre temes de gestió com distribució, producció, subvencions, pressupostos, comunicació, etc. Només cal que ens envieu un mail a projectes@apcc.cat.
Últimes informacions que hem recollit els darrers dies des de l'oficina:
Ajuts
Aquestes subvencions tenen per objecte donar suport al finançament de les despeses de funcionament d’empreses i entitats culturals durant la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 en la mesura que ha provocat perjudicis econòmics en els destinataris.
-Proposta de clàusules sobre la COVID-19 per incorporar als contractes
Documentació per a espais i formacions en circ
ATENCIÓ! Consulteu aquest document referent a les extraescolars de circ:
A més,
-Protocols de seguretat front el COVID-19 a La Central del Circ*
- Pla de contingència de l’Ateneu de 9Barris (aquest document és el que es va fer per les activitats de l’estiu, ara estan actualitzant-lo per adaptar-lo a les activitats que comencen a l’octubre, us el farem arribar més endavant)*
*Aquests documents us poden servir de referència per elaborar les vostres propis plans de contingència, tot i que us recomanem que tingueu una empresa de prevenció de riscos laborals perquè us ajudin a elaborar-los i us els revisin.