L'APCC amplia les temàtiques dels assessoraments de gestió a socis i sòcies

L'APCC ofereix als seus socis i sòcies, de forma gratuïta, un assessorament bàsic a l’any sobre dubtes relacionats amb l'exercici de la seva professió a càrrec de gestors/es i persones, que per la seva experiència, siguin expertes en diferents àmbits del circ i les arts escèniques. Enguany l'associació amplia les temàtiques per les quals ofereix assessoraments i vol ampliar també el nombre d’assessors/es que se n’encarreguen amb una borsa de professionals per aquesta finalitat. Una altra novetat serà que els assessoraments,que fins ara eren d'una hora, podran disposar d'una segona hora si és necessari.

Fins ara la borsa d’assessors/es que s’escollia per convocatòria cada dos anys estava formada per socis i sòcies de l’APCC, i ara volem que professionals d’altres àmbits puguin oferir aquest servei als associats/des, per tal d’incloure més persones i perfils més especialitzats en àmbits com la producció, la gestió, la tècnica, etc.   

Els assessoraments seran sobre els següents temes: La producció d’un espectacle de circ, El pressupost d’una producció, La producció tècnica, La distribució de circ, Distribució internacional - funcionament de les xarxes internacionals, Subvencions, L’elaboració del dossier de creació i/o espectacle, Millorar la web i els recursos comunicatius, Coproduccions nacionals, Coproduccions internacionals, Suport a l’empresa. La mirada del projecte, Assessorament bàsic sobre certificacions d'estructures i instal·lació*, Assessorament sobre demandes PRL i noves exigències per la Covid-19 per tal d’acompanyar a l’artista, Formació/assessorament pedagògic.

Més informació sobre la convocatòria:

A qui s’adreça:   

Professionals del sector del circ i de les arts escèniques (gestors/es, productors/es, difusors/es, distribuïdors/es, dinamitzadors/es, artistes...) amb experiència en l’àmbit del circ i/o les arts escèniques.  

Funcionament dels assessoraments:   

Amb les persones que es presentin a aquesta convocatòria es crearà una bossa d’asssessors/es.   

Els socis i sòcies de l’APCC podran triar a través d’un formulari la persona amb qui volen fer l’assessorament, tenint en compte el tema a tractar. Si s’escau, el personal de l’oficina de l’APCC pot orientar als socis i sòcies sobre quin quin és el perfil més adequat per treballar la seva necessitat.  

L’APCC prioritzarà que sigui el soci/a qui esculli el seu assessor, en base a l’especificació de la demanda concreta, i en cas de tenir la responsabiltat d’escollir aquesta persona, ho farà segons les demandes del soci/ i de l’especialització dels assessors/es.  

Després d’omplir el formulari els socis i sòcies i els assessors/es rebran un correu des de l’oficina de l’APCC posant-los en contacte per tal que acordin una data i hora per l’assessorament.

L’assessorament és d’una hora de durada, però si es necessita es podrà ampliar a una segona hora un altre dia.  

L’objectiu d’aquest espai entre els dos assessoraments és que el soci o sòcia pugui perfilar millor les seves necessitats i dubtes.    

Des de l’APCC  prioritzem els assessoraments presencials, tot i que les noves tecnologies ens han apropat a noves maneres de comunicar-nos que garantir la territorialitat i accès a al servei, tant per part del assessor/ com per part del soci/a, així que deixem oberta la posibilitat de fer l’assessorament per videoconferència.   

Aquest servei és una proposta per treballar i enfortir la professionalització del sector.  


Què s’ofereix:   

Els assessoraments consisteixen en una reunió (presencial o online) d'una hora amb el soci/la sòcia. El preu d’aquest assessoraments és de 40 euros bruts per sessió, càrrec que assumirà l’APCC. Si hi ha una segona sessió el preu total serà de 80 euros bruts.  

Els i les assessores facturaran els seus serveis a l’APCC de forma mensual, en la factura indicaran els noms de les persones assessorades.  

En cas que el soci/sòcia desitgi continuar assesorant-se amb aquest professional, més enllà dels assessoraments coberts per l’APCC (màxim 2h),  els assessors/es i els socis/es acordaran entre les dues parts  les condicions econòmiques,fora de la coordinació i condicions de l’APCC.  


Durada del servei:  

Els i les professionals seleccionades i l’APCC signaran un conveni per una durada de 2 anys. Al finalitzar aquest període de dos anys s’obrirà una nova convocatòria.  
 

Què es demana:   

Les professionals hauran de tenir disponibilitat flexible per a realitzar els assessoraments.   

Les professionals faran una factura mensual a l’APCC pels assessoraments realitzats.   

La relació entre els i les professionals i l’APCC es concretarà mitjançant un conveni.   

 
Selecció dels candidats/es:   


Totes les persones presentades formaran part de la borsa, exceptuant aquelles que no puguin demostrar la seva experiència respecte a l’especialitat escollida.  

L’experiència mínima demostrable és de dos anys d’activitat i /o experiència d’accions concretes per aquestes activitats. Es podrà presentar cartes de recomanació per mostrar aquesta experiència.  

En cas de dubte, el llistat definitiu de la borsa serà decidit per la Junta de l’APCC.
 

Candidatures /documentació a presentar:  


Les persones interessades en formar part d’aquesta borsa d’assessors/es hauran d’omplir el següent formulari on line fins el 22 de març:  

https://form.jotform.com/203371949064358

 

Més informació: apcc@apcc.cat 

Email: apcc@apcc.cat

Telf: 93 3560931

S'obre una convocatòria per crear una borsa més àmplia d'assessors i assessores

Compartiu aquesta notícia